آیا دفاع در برابر سربازان متجاوز نیابتی اسرائیل سرکوب تلقی گردد موجه است ؟؟ ( زید آبادی و تاج زاده ها در کنار ژنرال آمریکائی دیوید راتستین )

جامعه جهانی بهایی متجاوز به خاک برای برقراری حکومت بهایی

باعث تعجب است که تاج زاده و زیدآبادی در کنار ژنرال آمریکایی دیوید راتستین ایستاده اند فردی که عنصر اطلاعاتی بیت العدل در چین تحت پوشش بنیاد بدیع در راه اجرای نقشه های بیت العدل در راستای تامین منافع  نظام سلطه اقدام می کرد حال سکان متجاوزین به خاک ایران و توجیه کنندگان اقدامات سیستماتیک اشغال سرزمین توسط باند ماهر و خطرناک زیر محموعه های نهاد اطلاعات و عملیات بین الملل دار التبلیغ در اسرائیل را بر عهده دارد

فیلم  مربوط به این برنامه :

به اظهارات این سه مقام که دقیقا در راستای هم هستند پرداخته می شود سپس نقد آن را تقدیم می کنم :

متن بیانیه مطبوعاتی جامعه جهانی بهائی ۱۵ آگوست ۲۰۲۳  به رهبری ژنرال آمریکایی دیوید راتستین :

PRESS RELEASE
Bahá’í International Community
۱۵ August 2023
For Immediate Release
For more information, contact:
– Simin Fahandej in Geneva at (office) +41 (22) 798-5400 or (mobile) +41 (78) 880-0759
– Padideh Sabeti in London at (mobile) +44 (774) 338-2905
– Farhad Sabetan in San Francisco at (office) +1 (847) 733-3460 or (mobile) +1 (925) 548-9818
مقامات ایران یک بهائی ۹۰ ساله را دستگیر و ۱۸۰ نفر دیگر را
در موجی از سرکوب بی رحمانه هدف قرار دادند.
آقای جمالالدین خانجانی، یک بهائی ۹۰ ساله که در شرایط نامناسب جسمی به سر می برد و قبًال به دلیل اعتقاد خود
به آئ ین بهائی ۱۰ سال را در زندان سپری کرده، بازداشت شده است. این دستگیری بخشی از موج جدیدی از آزار و
اذیت بهائیان کشور است که در هفتههای اخیر شامل ب یش از ۱۸۰ مورد سرکوب علیه این جامعه بوده است.
بهائیان بزرگترین اقلیت دینی غیرمسلمان ایران هستند و از زمان انقالب اسالمی در سال ۱۳۵۷ به طور سیستماتیک مورد
آزار و اذیت قرار گرفته اند.
آقای خانجانی به همراه دخترش ماریا خانجانی بازداشت شد. او پیش از این یک دهه را – از سال ۱۳۸۷ تا -۱۳۹۷
به دلیل عضویت در گروه غیررسمی مدیریتی بهائیان ایران موسوم به »یاران«، در زندان گذرانده بود. این گروه با آگاهی
کامل حکومت، در نتیجه ممنوعیت مؤسسات رسمی بهائی در ایران تشکیل شده بود و به نیازهای دینی جامعۀ بهائی
ایران توجه داشت. گروه یاران در سال ۱۳۸۷ منحل شد و هر هفت عضو آن بازداشت و ابتدا به ۲۰ و سپس به ۱۰ سال
زندان محکوم شدند. همه این افراد محکومیت های ۱۰ سالۀ خود را به پایان رساندند و در سال ۱۳۹۷ آزاد شدند.
تنها چند روز پیش از بازداشت آقای خانجانی، دو زن بهائی دیگر و از اعضای سابق »یاران«، خانمها مهوش ثابت و
فریبا کمالآبادی، که در ۹ مرداد ۱۴۰۱ بازداشت شده بودند، تأیید حبس ۱۰ ساله خود را که این هفته در دادگاه
تجدیدنظر صادر شد دریافت کردند. خانم ثابت ۷۰ ساله است، از مشکالت جسمی شدیدی رنج می برد و در سال
گذشته بارها از زند ان به بیمارستان منتقل شده است. آقای عفیف نعیمی، چهارمین عضو »یاران« نیز که مشکالت
جسمی شدیدی دارد و یک سال پیش نیز دستگیر شده بود، اخیرًا به هفت سال حبس محکوم شده است.
سیمین فهندژ، نماینده جامعۀ جهانی بهائی در سازمان ملل در ژنو می گوید: »ظلم وارده به جامعۀ بهائیان ایران حد و
مرزی ندارد. دستگیری یک مرد ۹۰ ساله و دیگرانی که مشکالت جسمانی دارند، کسانی که قبًال نیز ۱۰ سال را به
دلیل اعتقاداتشان در زندان گذراندهاند، اقدامی مذبوحانه در ادامۀ تالش برای از بین بردن جامعۀ بهائی ایران است.
بازداشت بدون مدرک و دلیل یک مرد ۹۰ ساله که تا کنون به خاطر باورهایش سرکوب های فراوان را تحمل کرده نزد هر
انسانی که ذره ای انصاف داشته باشد چیزی جز بیعدالتی محض نیست.«
۹ بهائی دیگر نیز در روز ۲۲ مرداد بازداشت شدند. این افراد مالکان و کارمندان داروخانه هایی هستند که به اتهام ایجاد
اختالل در عرضۀ دارو توسط مقامات پلمب و تعطیل شدند. حکومت برای مقابله با همبستگی فزاینده میان بهائیان و
عموم مردم، در تالش است این مشاغل تجاری قانونی متعلق به بهائیان را به »احتکار« متهم کند.
این بازداشت های جدید تعداد بهائیان دستگیرشده یا زندانی در هف تههای اخیر را به تقریبًا ۶۰ مورد رسانده است. در
همین مدت، همچنین بیش از ۲۶ بهائی محکومیت های حبس دریافت کرده اند که ممکن است هر لحظه اجرا شوند.
عالوه بر این، ۱۸ بهائی نیز بازجویی شدهاند. ۵۹ کسب و کار متعلق به بهائیان ت وسط مق ا ما ت پ لمب شده و خانه های ٩
نفر دیگر مورد یورش و تفتیش قرار گرفته است.
افزون بر این، بهائیان تهران همچنان از دفن عزیزان خود در آرامستان بهائیان در نزدیکی خاوران منع شده و به اجبار
مأموران وزارت اطالعات در محل گور دسته جمعی خاوران، محل دفن صدها زندانی سیاسی اعدام شده در ده ۀ
،۱۳۶۰ دفن می شوند. یک زن بهائی، مادر یک کودک پنجساله که نسبت به دفن مادربزرگش در قبرستان خاوران نزد
مقامات مسئول ابراز نگرانی کرده بود، دستگیر و به پنج سال زندان محکوم شده است.
این سرکوب بی رحمانه یادآور مرداد و شهریور سال گذشته است، که تنها در یک ماه ب یش از ۳۰۰ مورد آزار و اذیت
بهائیان صورت گرفت.
خانم فهندژ میگوید: »حکومت ایران پس از کمپین داستان ما یکیست و تالش جامعۀ بهائی برای دعوت به ایجاد
اتحاد میان همه گروه ها، شاهد حمایت بیسابقۀ جهانی از جامعۀ بهائی بوده و اکنون درماندگی خود را برای ریشه کن
کردن جامعه، با هدف قرار دادن و افزایش آزار و اذیت سالمندان و بیماران نشان میدهد. اگر حکومت ایران بتواند از
ظلم و ستم بیش از ۴۰ سال گذشته خود چیزی بیآموزد، این است که آزار و سرکوب مداوم بهائیان نه تنها نتیجۀ معکوس
داده است، بلکه آگاهی از وضعیت بهائیان ایران در سطح جهانی را افزایش داده، همبستگی قویتری میان بهائیان و
عموم مردم ایران ایجاد نموده و به جامعۀ بینالمللی، بی گناهی بهائیان در برابر ظلم بیامان حکومت را اثبات می کند.«
امواج بی وقفه آزار و اذیت
آزار و اذیت بهائیان در هفتههای اخیر در سراسر ایران، در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج، کرمان، قائمشهر، رشت
و سایر نقاط گسترش یافته است و بهائیان به دالیل واهی از جمله ادارۀ آموزشگاه های موسیقی یا سایر فعالیتهای
فرهنگی یا آموزشی و کمک به جامعۀ بهائی جهت رفع نیازهای اولیه دینی خود مورد هدف قرار گرفته ، دستگیر، محکوم
و زندانی شدهاند، تحت آزار و اذیت قرار گرفته و یا تواناییشان برای کسب درآمد محدود شده است.
سه بهائی به دلیل کمک به جامعۀ بهائی تهران جهت دفن عزیزانشان در آرامستانی متعلق به بهائیان در این شهر،
زندانی شدهاند. جامعۀ جهانی بهائی قبًال گزارش داده بود که بهائیان تهران در پی تصرف آرامستان متعلق به خودشان
توسط یکی از مأموران وزارت اطالعات از استفاده از این مکان منع شدهاند .
چندین بهائی در استان گیالن به اتهام واهی تبلیغ علیه نظام از طریق شبکههای اجتماعی به زندان محکوم شدند و
منازل چند نفر دیگر توسط مأموران امنیتی مورد هجوم قرار گرفت و تلفنهای همراه و رایانههای آنها مصادره شد. مرد
جوانی که بیانیهای از داخل زندان صادر کرده بود و جزئیات بدرفتاری جسمی و روحی در زندان و محرومیت آن ها از
حقوق قانونی را اطالع رسانی کرده بود، به شش سال حبس محکوم شد.
بسیاری از دستگیرشدگان، بازداشت های طوالنیمدت را در مراکز امنیتی، اغلب در سلول انفرادی، بدون طی شدن
روند قانونی سپری کرده اند. یک مادر جوان بی هیچ اتهامی شش ماه را پشت میله های زندان سپری کرده و از انتخاب
وکیل محروم بوده است.
تعدادی از بهائیان نیز در طول بازداشت خود با وثیقههای گزافی مواجه شدهاند یا جریمههای سنگین، ممنوعیت سفر و
تبعید داخلی دریافت کرده اند.

https://t.me/beitol_adl/674

متن اظهارات زید آبادی :

دریغا کو مسلمانی؟

به نظرم جمهوری اسلامی علاقه‌ای به حل “مسئلۀ بهائیان” در ایران را ندارد. اگر داشت، نهادهای حاکم حداقل به برخی از پیشنهادها و توصیه‌های من در این باره توجهی می‌کردند و واکنشی نشان می‌دادند.
البته نمی‌توان گفت که هیچ واکنشی نشان نداده‌اند! در واقع هر اشاره‌ای به این موضوع را تحت عنوان “دفاع از بهائیت” قرینه‌ای برای اثبات مجرمیت و توجیه محکومیتم در پرونده‌ها به حساب آورده‌اند.
روشن است که من هیچگاه از “بهائیت” دفاع نمی‌کنم زیرا اگر این آیین را قابل دفاع می‌دانستم، خودم بهایی می‌شدم! دفاع از حقوق مشروع و قانونی بهائیان و هر موجود انسانی دیگری با هر نوع آیین و اعتقادی اما امری وجدانی و وظیفه‌ای اخلاقی و دینی است. اگر یک مدعی دینداری این نکته را درک نکند، به نظر من اهل دینداری حقیقی نیست و به قول امام حسین، دین را صرفاً لقلقۀ لسان و ابزاری برای رسیدن به “دنیا” قرار داده است.
به نظر من، نگاه نیروهای قدرتمندی در داخل نظام جمهوری اسلامی به “مسئلۀ بهائیان” مشابه نگاه برخی نحله‌های سیاسی اروپا به “مسئلۀ یهودیان” در قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ است. در اروپای قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰، برخی نحله‌های سیاسی در اروپا، بسیارعلاقمند بودند تا تمام یهودیان را به صورت جماعتی مرموز و توطئه‌گر و مرتبط با دشمنان و کانون‌های خطرناک جهانی و مسبب تمام مشکلات جامعه معرفی و تودۀ عوام را علیه آنها بسیج کنند.
این نگاه به یک فرقه یا جماعت اعتقادی اگر هم در یک شرایط بسیار بحرانی، نظر بخشی از جامعه را به خود معطوف سازد اما اثر آن علاوه بر فجایعی که در بطن خود می‌آفریند، از این جهت نیز زودگذراست و به سرعت معادله را به طور کامل معکوس می‌کند.
حساسیت بیش از اندازه نسبت به موقعیت یهودیان در جوامع امروز غربی، در حقیقت بازتاب همان نگاه خصمانه به “مسئلۀ یهود” در قرون گذشته است و رویکرد کنونی برخی نهادهای حاکم با جمعیت بهایی، می‌تواند نتیجه‌ای مشابه آن در ایران به بار آورد.
اگر گوش شنوایی در بین مسئولان حکومتی یافت می‌شد، بازشکافتن این موضوع می توانست کمک‌کننده باشد. اما آنها متأسفانه کار خود را می‌کنند.
یکی از این کارها صدور بیانیه‌های رسمی پس از دستگیری شماری از اعضای جامعۀ بهایی از سوی نهادهای امنیتی است. در واقع تأکید بر بهایی بودن دستگیرشدگانی که اتهامی مالی یا اقتصادی علیه آنها مطرح می‌شود، خود به روشنی از وجود نگاهی غیرملی و فرقه‌گرایانه به این موضوع در دستگاه‌های رسمی حکایت دارد. آیا هنگامی که دیگر اتباع کشور با اتهامی مشابه بازداشت می‌شوند، به مذهب و اعتقاد آنها نیز اشاره می‌شود؟ آیا مثلاً اعلام می‌شود که امروز چند شیعه یا سنی یا مسیحی یا مارکسیست به اتهام احتکار و غیره دستگیر شده‌اند؟ چرا هنگامی که پای دیگر شهروندان در اتهاماتی مشابه وسط است، از آیین و اعتقاد و مذهب آنها بحثی به میان نمی‌آید، اما در مورد بهائیان این اصل کاملاً زیر پا گذاشته می‌شود؟ آیا جز این است که به خلاف ادعای نهادهای رسمی، اساساً بهایی بودن در کشور ما جرم است و نه فعل یا عملی خاصی که به آنها نسبت داده می‌شود؟
واقعیت این است که تکرار مکرر این رفتارها، اتهامات مطرح شده علیه بهائیان را در جامعه باورناپذیر کرده است بخصوص وقتی دستگاه‌های حاکم در صدد برمی‌آیند مشکلات اقتصادی و کمبودهای جاری از جمله کمبود دارو را به “توطئۀ بهائیان” نسبت دهند و شماری از آنان را از پیر و جوان دستگیر کنند.
واقعاً دستگیری جمال‌الدین خانجانی در سن ۹۰ سالگی با چه منطقی قابل توجیه است؟ آیا یک مسئول در این کشور یافت می‌شود که شهامت به خرج دهد و توضیحی در این زمینه ارائه دهد؟ بدبختانه یافت نمی‌شود. بارها آزموده‌ام. بارها این نوع پرسش‌ها را مطرح کرده‌ام و جز بی‌اعتنایی یا جواب سربالا و تهدیدآمیز از رسانه‌های حکومتی پاسخی نگرفته‌ام.
به قول سنایی غزنوی:
مسلمانی کنون اسمیست بر عرفی و عاداتی
دریغا کو مسلمانی دریغا کو مسلمانی؟
بدبختانه دیگر مسلمانی بر عرف و عادات هم نیست. بر بدعت‌های آزارگرانه‌ای است که عرف و عادت را هم قربانی خود کرده است

متن پیام هفته سید مصطفی تاج‌زاده (سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲) از زندان

✅این هفته می خواهم پس از اظهار تأسف از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و ابراز همدردی با بازماندگان این فاجعه‌ی اندوهبار، از ظلمی بگویم که به زندانیان بهایی و‌ هم‌وطنان پیرو آئین بهاییت‌مان می‌رود.
پنهان نیست که به مسلمانی‌ام مفتخرم و اعتقادی به آیین بهائیت ندارم اما نمی‌توانم در برابر جفا به هم‌میهنان بهایی‌ام سکوت کنم وقتی نه قانون اساسی، نه اخلاق و نه حتی شریعت محمدی (لااقل به روایت فقهای آزاده و برجسته‌ای چون مرحوم آیت‌الله منتظری) روا نمی‌دارد که حقوق شهروندی متعدد و حقوق و آزادی‌های اساسی ایرانیان بهایی به شکل نظام مند و گسترده نقض شود.
✅واقعیت تلخی که به قدر کافی توسط نیروهای سیاسی و اجتماعی متکثر مورد اعتراض و‌ نقد قرار نگرفته این است که پیروان آیین بهاییت در ایران طی دهه‌های گذشته توسط حاکمیت نوعی شهروند درجه ۲ و حتی در مقاطعی ناشهروند محسوب شده‌اند و در موارد پرشمار و به شکل نظام مند از حقوق اولیه‌ای چون تحصیلات عالیه و نمایندگی محروم شده‌اند. و‌ با اقسام فشار و بازداشت و زندان و سرکوب مواجه بوده‌اند.
✅همین امروز و فقط در بند ما در زندان اوین (بند۴) پنج شهروند ایرانی بهایی محبوسند و هرکدام به ۵ سال زندان غیرعادلانه محکوم شده‌اند. همه صرفا به خاطر عضویت در جامعه‌‌ی بهاییت یا همکاری در شبکه‌ی آموزش آنلاین و خانگی بهاییان ایران یا از همه تأسف‌بارتر، اداره‌ی آرامستان بهاییان!
✅شرم‌آور است که به هموطنان بهایی، برخلاف نص قانون اساسی اجازه‌ی تحصیل در دانشگاه‌های کشور داده نمی‌شود و حتی وقتی خودشان داوطلبانه و بدون هرگونه هزینه از منابع عمومی در خانه‌هایشان به فرزندانشان آموزش می‌دهند هم بازداشت، زندان و سرکوب می‌شوند.
✅باور کردنی نیست که ایرانیان بهایی نه تنها در طول زندگی‌شان از بسیاری از حقوق و فرصت‌های شهروندی، برخلاف قانون اساسی، محروم می‌شوند، بلکه حتی پس از مرگ هم از حق داشتن آرامستان و‌اداره‌ی آن و سوگواری برای عزیزانشان طبق آیین خود محروم می‌مانند. کدام قانون، کدام حکم شریعت محمدی و کدام موازین اخلاقی می‌تواند چنین ظلم آشکاری را توجیه کند؟ پاسخ روشن است: هیچ قانون مصوب و‌ هیچ حکم شریعت و‌ هیچ‌موازین اخلاقی چنین رفتاری را روا نمی‌دارد و به همین دلیل است که علیرغم تحقق روزانه‌ی این ظلم‌ها حتی مقامات رسمی حکومتی هم از اعتراف و افتخار به آن پرهیز می‌کنند و رسماً گردن نمی‌گیرند که شهروند بهایی در ایران، حق تحصیل و نمایندگی، امنیت مالی و امکان‌ خاکسپاری و‌عزاداری عزیزان خود را طبق آیینش ندارد و اگر این حقوق را مطالبه یا به تحققش کمک کند به سال‌ها زندان محکوم می‌شود.
✅آقایان سپهر ضیایی، عطاء‌الله ظفر، ولی‌الله قدمیان، منصور امینی و هم وطن دیگری که بنا به خواست خود وی و به دلایلی از ذکر نامش معذورم، صرفا به‌خاطر بهایی بودن و یا مشارکت در اداره‌ی آرامستان بهاییان (گلستان جاوید) هم‌بند ما هستند و همه قربانی بازداشت‌های انفرادی و هتاکی و انواع فشارهای غیرقانونی و غیرعادلانه بوده‌اند.
✅بند نسوان اوین هم متأسفانه خالی از شهروندان بهایی نیست. صدها شهروند بهایی دیگر هم در دهه‌های گذشته بازداشت و زندان شده‌اند و حتی اموالشان ضبط و‌نفی بلد شده‌اند و‌از بسیاری از حقوق اولیه‌ محروم مانده‌اند.
✅به امید آزادی زودترشان و امید که بخش بزرگتری از نیروهای سیاسی و رسانه‌ها و شهروندان ایران، اعم از مسلمان و غیرمسلمان و مذهبی و غیرمذهبی، سکوت غیرموجه‌شان را در برابر مظالم سیستماتیک به هم‌وطنان بهایی‌مان بشکنند.
✅بی شک عیار حقوق بشرگرایی، عیار حاکمیت قانون و حتی عیار مسلمانی وقتی روشن‌تر می‌شود که در برابر اقلیت‌های بی‌صدا، بی‌پناه و غیرهم‌باور با خود ما سنجیده شود.

ارزیابی نظرات این سه منبع 

اولا :

آقایان تاج زاده و زید آبادی شما در این برهه حساس تاریخ در کدام جناح ایستاده ایید در کنار ژنرال آمریکایی مستقر در نیویورک مسئول اشغال سرزمین در بستر نقشه های طراحی شده در مرکز جاسوسی دار التبلیغ و برپایی حکومت بهایی در ایران یا کنار مردم و منافع ملی ایران ؟

آقایان زید آبادی و تاج زاده از اعضای هیئت یاران و خانجانی بپرسید جایگاه شما در این نقشه مخصوصا از سال ۱۹۹۶ تا کنون چه بوده است :


این نقشه طراحی شده در اتاق جنگ اسرائیل  مخصوصا از سال ۱۹۵۳ به بعد علیه ایران است به عاملیت سازمان خائن به ایران که هم اقدامات اطلاعاتی و طراحی و هم  اجرای نقشه های طراحی شده علیه سرزمین ایران در راستای اشغال خاک ما  می باشد

برای درک بیشتر در به لینک های زیر که شامل  صدها سند از اعترافات شوقی و بیت العدل تا کنون می شود را تقدیم می کنم :

نقشه ملکوتی عبد البهاء اولین و مبنای نقشه های براندازی تشکیلات بهایی تا کنون
بررسی اوّلین لوح از الواح نقشۀ ملکوتی عبد البهاء
https://www.hassanershad.com/4907
حکومت بهایی به روایت اسناد جامعه جهانی بهایی یکصدو ده سند ۱۱۰
اسناد برانداز بودن سازمان بیت العدل الف : اسناد بالا دستی
https://www.hassanershad.com/5288
اهداف نقشه های بیت العدل در راستای اشغال سرزمین ها و برقراری حکومت بهایی
اسنادی قطعی از منابع امری پیرامون هدف از طراحی نقشه ها رسیدن به حکومت است
https://www.hassanershad.com/4638
اهداف نقشه های بیت العدل در راستای اشغال سرزمین ها و برقراری حکومت بهایی
اسنادی قطعی از منابع امری پیرامون هدف از طراحی نقشه ها رسیدن به حکومت است
https://www.hassanershad.com/5288
بیت العدل هیئت حاکمه حکومت موازی در کشورها
در پنج مقاله و قسمت :
https://www.hassanershad.com/4473
https://www.hassanershad.com/4478
https://www.hassanershad.com/4482
https://www.hassanershad.com/4485
https://www.hassanershad.com/4489
فهرست
ساختار ارکان حکومت موازی بیت العدل ۱ : اسناد تصرف و اشغال سرزمین
هفت نکته مهم
https://www.hassanershad.com/4755
حکومت موازی ( شهر موازی )
عیان کردن اهداف طرح های توسعه اقتصادی و اجتماعی توسط عرفان ثابتی در شبکه ایران اینترنشنال
https://www.hassanershad.com/4424
اقدامات پر خطر بیت العدل در جهت برپایی حکومت بنیادگرایانه مذهبی در کشورها
بررسی اقدامات بیت العدل بهائیان در راستای اسرائلیزه گردن کشورها ابتدا تسخیر حکومتها سپس برپایی حکومت بهایی با اقدامات خطرناک و غیر انسانی
https://www.hassanershad.com/4249
تشکیلات بهائی، تشکیل حکومت کشوری و سلطه جهانی-قسمت اول
مطالعه موردی بر فعالیت های اقتصادی و لابی گری فرزام کمال آبادی
https://www.hassanershad.com/2625
تشکیلات بهائی، تشکیل حکومت کشوری و سلطه جهانی -قسمت دوم
مطالعه موردی بر فعالیت های اقتصادی و لابی گری فرزام کمال آبادی
https://www.hassanershad.com/2627
تشکیلات بهائی، تشکیل حکومت کشوری و سلطه جهانی -قسمت سوم
مطالعه موردی بر فعالیت های اقتصادی و لابی گری فرزام کمال آبادی
https://www.hassanershad.com/2630
تشکیلات بهائی، تشکیل حکومت کشوری و سلطه جهانی -قسمت چهارم
مطالعه موردی بر فعالیت های اقتصادی و لابی گری فرزام کمال آبادی
https://www.hassanershad.com/2875
 عنصر  تشکیل دهنده نقشه ” فرد، مؤسّسات و جامعه “
فرد بهایی – موسسات امری و بهایی – جامعه یعنی تشکیلات اداری بهایی
https://www.hassanershad.com/4903

ثانیا :

آقای زید آبادی و تاج زاده از هیئت یاران و خانجانی بپرسید نقشه نه ساله که شما و یاران شما متصدی اجرایش از اسرائیل در ایران هستند چیست ؟

لیست محتویات نقشه اشغال سرزمین با مکانیزمهای اجرائی در پوشش فریبکارانه کارهای توسعه اقتصادی اجتماعی

اصل فایل فوق بسیار مهم که تقدیم می گردد می توانید دانلود کنید  :

۹۷۱ نقشه ۹ ساله ۲۰۲۲-۲۰۳۱

در این نقشه حد اقل شش بار تکیه بر واژه عصر تکوین گردیده است چنانچه در کلمات شوقی هدف از تحرکات تشکیلات بهایی در بستر نقشه های این سازمان اهداف سلطه گرایانه و تسلط بر نهادهای حاکمیتی است چنانچه ملاحظه می کنید  :

در چارت سازمانی تشکیلات بهایی بر مبنای تدوین کننده آن شوقی ربانی ( کتاب دور بهایی – ص ۳ – تالیف شوقی رهبر سوم بهائیان و دومین جانشین بهاء الله ) مجموعه روند این پروسه به سه مرحله تحت عنوان اعصار ثلاثه موسوم گردیده است این سه فراز شامل :

اول عصر رسولی :

از ظهور باب و اظهار امر بهاء الله تا پایان صعود یا مرگ عبد البهاء بسال ۱۹۲۱ میلادی

دوم عصر تکوین :

شکل گیری و تکوین هسته های سازمانی تحت عنوان تکوین موسسات اداری بهایی و طی حالت جنینی و رشد آن تا به مرحله بلوغ رسیدن و گرفتن حکومت موسوم به عصر تکوین ( پروتکل هفتگانه شوقی )

سوم عصر ذهبی :

پس از تصرف حکومتها و برقراری حکومات بهایی برقراری حکومت یک پارچه جهانی بهایی

برای مدلل بودن این ادعا اسناد را در دو قسمت بررسی می کنیم

الف :
اسناد بالا دستی که شامل فرامین تشکیلاتی بنیانگذار سازمان بهایی شوقی ربانی و اسنادی که حاوی شرح این اسناد در معتبرترین منبع یعنی سایت جامعه جهانی بهایی ( b I c ) در سازمان ملل که قابل استناد در محاکم بین المللی می باشد است

ب :
اسناد مربوط به بیت العدل که مبتنی بر فرامین مرجعی است که از دید بهائیان حیفایی تصمیماتش ملهم الهامات الهی است و در ردیف وحی برای اعضای سازمان می باشد که از سال ۱۹۶۳ تا زمان حاضر از این مرجع صادر و واجب الاتباع برای کلیه اعضای سازمان در تمام نقاط عالم می باشد

الف : اسناد بالا دستی ( عصر تکوین و تصرف قدرت و برپایی حکومت بهایی در هر کشور از جمله ایران )

سند اول ( سند مادر- پروتکل هفتگانه ) :

بهائیان به صورت نظام‌مند و تشکیلاتی به دنبال برقراری حکومت بهائی بر اساس فرامین بنیادگرایانه کتاب اقدس در ایران و جهان هستند. احکامی که می‌گوید اگر کسی خانه‌ای را آتش زد، خود آن فرد را باید سوزاند!!! حتی اگر به عنوان مثال، خسارت وارده به آن خانه در حد سوخته شدن یک سطل زباله باشد! در واقع سازمان بهائیان در هر نقطه‌ای از این کره خاکی که باشند، تهدیدی جدی برای حکومت موجود در آن قسمت بوده و به دنبال براندازی حکومت‌ها و تشکیل حکومت جهانی بهائی بر اساس چنین فرامین خشونت‌آمیزی هستند. این در حالی است که در ظاهر ادعای عدم دخالت در سیاست می کنند اما عملا با نقشه های مدون و عملی به دنبال تسلط بر قدرت در هر کشور از جمله ایران می باشند .

این هدف استراتژیک یعنی بر اندازی حکومت‌ها و تشکیل حکومت بر پایه احکام بنیاد گرایانه کتاب اقدس است که باعث می‌شود وقتی جناب شوقی اوضاع سیاسی ایران در زمان دولت مصدق ۱۳۳۲ و قبل از کودتای ۲۸ مرداد را ناآرام می‌بیند، چشم طمع به این آب و خاک دوخته و به محفل ملی ایران و دیگر محافل اعلام می‌کند آماده باشید، باید حکومت را بگیرید و تا هر جایی که می‌توانید پیش بروید!

یکی از مدارکی که این هدف استراتژیک و بنیادین را به تصویر کشیده، توقیع منیع نوروز ۱۱۰ بدیع است. شوقی، سومین رهبر بهائیان در توقیع منیع نوروز ۱۱۰ یعنی سال ۱۳۳۲ شمسی، مراحل هفت‌گانه‌ی گرفتن حکومت و رسیدن به حکومت دینی در جهان را ترسیم می‌نماید. این توقیع در حقیقت پروتکل تشکیلات بهائی و نقشه‌ی راهی است که چگونگی رسیدن به حکومت جهانی را بیان می‌نماید.

بر اساس این پروتکل، مراحل هفت گانه‌ی رسیدن به قدرت بدین صورت بیان شده است:

مرحله اول : مجهولیت

( تحرکات پنهان و مخفی کاری جهت شکل گیری هسته های اولیه سازمان )

مرحله دوم : مظلومیت و مقهوریت

(اقدام به اعمالی که منجر به خشونت بر علیه هسته های فوق گردد و از حربه مظلوم نمایی جهت جلب توجه و مشروعیت بخشی به سازمان سوء استفاده کردن )

مرحله سوم : انفصال

( پس از مرحله دوم و مشخص شدن اصل هویت مستقل سازمان از سایر گروها جامعه پی به هویت مستقل سازمان می برد اما هنوز مقبولیت عمومی پیدا نکرده است )

مرحله چهارم : استقلال

( این مرحله مانند انفصال است اما مقبولیت عامه حاصل شده است و جامعه به دید مثبت به سازمان می نگرد )

مرحله پنجم : رسمیت

( توسعه منابع انسانی سازمان به حد نصاب رسیده است تا جایی که در معادلات قدرت توان شرکت را دارا می باشد )

مرحله ششم : تأسیس سلطنت الهیّه و ظهور سلطه زمنیّه

( تصرف حکومت در کشوری خاص و برقراری حکومت بهایی بر اساس موازین بنیادگرایانه کتاب اقدس بهاء الله و ادغام نظام اداری تشکیلات بهایی در نظام کشوری )

مرحله هفتم : سلطنت جهانی ( عصر ذهبی )

(استقرار سلطنت جهانی و جلوه سیطره محیطه ظاهری- عصر ذهبی یا برپایی حکومت جهانی بهایی )

به جهت حفظ اختصار، تنها بخش‌هایی از این توقیع که در آن به مراحل هفت‌گانه جهت رسیدن به حکومت جهانی تصریح گردیده، اشاره می‌گردد:

” ای یاران جان نثار بیقین مبین بدانید که در نتیجهٴ وقایع خطیرهٴ جسیمه که در پیش است و انتصارات باهره که آثار اوّلیّه اش در جامعهٴ بهائی حال نمایان گشته و در اثر تأییدات لاریبیّهٴ الهیّه و انقلابات جهان که متتابعاً متزایداً از پس پردهٴ قضا ظاهر و پدیدار میگردد امر عزیز الهی در عهود آتیهٴ عصر تکوین که عصر ثانی دور بهائی است و در عصر ذهبی که عصر ثالث و اخیر نخستین دور کور مقدّس است مراحل باقیه را در کافّهٴ ممالک و دیار که بانوار ساطعه اش در این قرن پر انوار منوّر گشته طی نماید و وعود الهیّه که در خزائن صحف قیّمه مخزون است کلّ تحقّق یابددورهٴ مجهولیّت که اوّلین مرحله در نشو و نمای جامعهٴ اهل بهاست و مرحلهٴ ثانیهٴ مظلومیّت و مقهوریّت که در وقت حاضر در کشور ایران امر مبارک جمال ابهی آنرا طی مینماید هر دو منقضی گردد و دورهٴ ثالث که مرحلهٴ انفصال شریعت اللّه از ادیان منسوخهٴ عتیقه است چهره بگشاید و این انفصال بنفسه مقدّمهٴ ارتفاع علم استقلال دین اللّه و اقرار و اعتراف بحقوق مسلوبهٴ اهل بها و مساوات پیروان امر جمال ابهی با تابعان ادیان معتبره در انظار رؤسای جهان و این استقلال ممهّد سبیل از برای رسمیّت آئین الهی و ظهور نصرتی عظیم شبیه و نظیر فتح و فیروزی که در قرن رابع از میلاد حضرت روح در عهد قسطنطین کبیر نصیب امّت مسیحیّه گشت و این رسمیّت بمرور ایّام مبدّل و منجر بتأسیس سلطنت الهیّه و ظهور سلطهٴ زمنیّهٴ شارع این امر عظیم گردد و این سلطنت الهیّه مآلاً بتأسیس و استقرار سلطنت جهانی و جلوهٴ سیطرهٴ محیطهء ظاهری و روحانی مؤسّس آئین بهائی و تشکیل محکمهٴ کبری و اعلان صلح عمومی که مرحلهء سابع و اخیر است منتهی گردد اینست که میفرماید ” این ظلم های واردهٴ عظیمه تدارک عدل اعظم الهی می نماید” و این عدل اعظم یگانه اساس صلح اعظم و صلح اعظم کافل و ضامن استقرار وحدت اصلیهٴ ملل و امم و این وحدت اصلیّه کاشف سلطنت اسم اعظم در سراسر عالم خواهد بود. و این مرحلهء اخیره بنفسه مقدّمهء ظهور و جلوهٴ مدنیّت حقیقیّهء الهیّه و بلوغ عالم به رتبهٴ کمال که اعلی المراتب است و تبدیل ارض به قطعه‏ئی از فردوس اعظم “اذاً تری الارض جنّه الابهی” فسبحان ربّنا البهیّ الابهی و سبحان ربّنا العلیّ الاعلی و حال در خاتمهٴ این اوراق شمّه‏ئی از آنچه از سماء مشیّت نیّر آفاق و از قلم گهر بار مرکز عهد و میثاق در بیان لزومیّت و اهمّیّت امر خطیر تبلیغ امر اللّه و نصرت دین اللّه و مهاجرت فی سبیل اللّه نازل گشته ثبت میگردد لیکون ختامه مسک و فی ذلک کفایه للمتبصّرین و تذکره و تبصره للمخلصین. ”
اسکن بخش‌هایی از این توقیع نیز در شکل ۱۳ تا شکل ۱۵ تقدیم حضور گردیده است.

اصل سند و لینک آن در سایت جامعه جهانی بهایی در سازمان ملل :

لینک سند :

https://reference.bahai.org/fa/t/se/TM5/tm5-119.htm

لذا در نقشه نه ساله بیت العدل حد اقل شش بار با عنایت ویژه به اهداف سلطه جویانه بیت العدل در راستای طی عصر تکوین و اشغال سرزمینها ذکر گردیده است متن این اظهارات تقدیم می گردد :

مورد اول :

صفحه ۳ خطاب به بهائیان جهان ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰

فیلم دوم بازتابی خواهد بود از پایان قرن او ل عصر تکوین که از ارتفاعاتی که جامعۀ بهائی به آن ارتقا یافته نظاره میشود، ارتفاعاتی که اینک جامعۀ اسم اعظم میتواند از آن به افقهای جدید بنگرد.

مورد دوم :

مورّخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱
ترجمه شده در دفتر روابط عمومی ایرانیان
یاران مجتمع در ارض اقدس
به مناسبت صدمین سال صعود حضرت عبدالبهاء
در این حین که در بارۀ اهمّیّت این یوم خطیر تأمّل میکنیم قلوبمان مملوّ از حیرت و شگفتی است: یومی که پایان یک قرن از صعود حضرت عبدالبهاء، یک قرن از افتتاح عصر تکوین دور بهائی و یک قرن از زمانی است که آئین حضرت بهاءاللّه به نظم اداری حضرتش به امانت سپرده شد، نظمی که شما به نمایندگی از مؤسّسات آن در اینجا حضور دارید. چه شگفت است میثاق او که به مددش این نظم بدیع در ممالک شما استقرار یافته و فرایندهای آن به جریان افتاده است. به شکرانۀ حضرت بهاءاللّه سر فرود میآوریم که علی رغم موانع بسیار و دشوار جهانی پرتلاطم، درها را گشود و وسایل را برای شما فراهم نمود و از جمله برای اوّلین بار نمایندگان شوراهای منطقه ای در این ایّام روح پرور در این شطر حضور یافتند.

مورد سوم :

ترجمه ای از
تجلیلی تو ّسط بیت العدل اعظم
به مناسبت صدمین سال صعود حضرت عبدالبهاء

حضرت عبدالبهاء در اجرای وظایف مق ّدسی که جمال مبارک به آ ن حضرت محّول فرموده بودند دو منشور جلیل به عالم بهائی مرحمت فرمود که از آن زمان هادی پیشرفت و توسعۀ امر اهلل بوده است. یکی الواح نقشۀ ملکوتی بود که از طریق آن کالم الهی در هر سرزمینی انتشار یافته است و دی گری الواح مبارکۀ وصایا که فرایند استقرار نظم اداری را ّو به جریان انداخت. لین قرن عصر تکوین و در آغاز سلسلۀ جدیدی از نقشه حال در پایان ا های جهانی، پیشرفت ّ روزافزون نقشۀ ملکوتی موالی حنون را به وضوح مشاهده می نماییم. بسط و تحّول ارگانیک نظم اداری طی صد سال گذشته با تأسیس شبکۀ بسیار وسیعی از مؤ ّسسات و نهادها، از سطح بین المللی تا محلّی، به خوبی آشکار و مؤ ّس که روح امر مبارک را جهت می بخش ند و مجهودات جامعۀ جهانی بهائی را هدایت و نمایان است،

مورد چهارم :

ترجمه ای از
پیام بیت العدل اعظم خطاب به کنفرانس هیئت های مشاورین قاره ای
هیئت بینالمللی ترجمه به زبان فارسی
۳۰ دسامبر ۲۰۲۱

مورد پنجم :

مورد ششم :

از جمله ویژگی های برجستۀ عهدی که حال خاتمه می یابد بنای آخرین مشرق الاذکار قاره ای  و شروع
پروژهها یی برای تأسیس این معابد در سطوح ملّی و محلّی بود. پیروان جمال قدم در سراسر عالم معانی زیادی در
بارۀ مفهوم مشرق الاذکار و تلفیق عبادت و خدمت که این بنیان رفیع مظهر آن است، آموخته اند. در طول ششمین
عهد عصر تکوین تجربۀ بیشتری در بارۀ مسیری از توسعۀ جامعه که حیات روحانی در آن شکوفا گردیده و الهام بخش
خدمت است، و نهایتًا به ایجاد مشرق االذکار منتهی می گردد کسب خواهد شد. مشورت با تعدادی از محافل
روحانی ملّی آغاز شده و با ادامۀ این مشورت ها نقاطی را که در آنجا مشرق االذکار در سال های آینده بنا خواهد شد
گاه به گاه اعالن خواهیم نمود

چنانچه ملاحظه می گردد مجریان این نقشه های خائنانه علیه خاک ایران هیئت یاران و در راسشان پیر دیر این مجموعه خانجانی بود که در همین راستا در صدد بدست آوردن نبض داروئی این مملکت بودند که با آنها برخورد شد

اسناد انتصاب رسمی مجریان نقشه بیست ساله در ایران موسوم به هیئت یاران

در سند زیر ملاحظه می کنید رسما بیت العدل در نامه زیر اعضای هیئت حاکمه تشکیلات بهایی را از اسرائیل در ایران منصوب می کنند و به  این افراد علنا مسئولیت اجرای نقشه بیست ساله را محول می کند

و سپس در نامه زیر مجموعه هیئت یاران را به افسر بلند پایه اطلاعات و عملیات تشکیلات بهایی مشاور قاره ای غرب آسیا می سپارد این یعنی اوج خیانت و تجاوز اسرائیل به سرزمین ایران

این محموعه به همراه خانجانی مسئول و مجریان نقشه های بیت العدل در ایران بودند و در جهت به حاکمیت رساندن حکومت مورد نظر اسرائیل و نظام سلطه اقدام می کردند و طرح برخورد با این مجموعه به دلیل بهایی بودن ادعای متوهمانه است

در پایان کل نقشه های بیت العدل طی سالهای ۱۹۹۶ الی ۲۰۲۱ که توسط نهاد های رسمی تشکیلات بهایی تهیه گردیده است به طور فشرده تقدیم می گردد

۱) نقشه چهار ساله – ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰
۲) نقشه دوازده ماهه – ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱
۳) نقشه پنج ساله اول – ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶
۴) نقشه پنج ساله دوم – ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱
۵) نقشه پنج ساله سوم – ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶
۶) نقشه پنج ساله چهارم – ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱
مطالب عمومی و تکمیلی در مورد نقشه های جهانی

لینک :

https://t.me/Bahainoorlibrary/3375

نظر شما در مورد این مطلب :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.