دستور به براندازی در پیام ۷ دسامبر

گاهی اوقات توجه به معنای دقیق کلمات، حقایق و دقایق ظریف و لطیفی را روشن می‌سازد

گاهی اوقات توجه به معنای دقیق کلمات، حقایق و دقایق ظریف و لطیفی را روشن می‌سازد. از باب نمونه اگر معنای کلمه‌ی تمشیت در پیام ۷ دسامبر بیت العدل اعظم مد نظر قرار گیرد، مشخص خواهد شد که پیام مذکور حاوی نکات و کدهای خاص جنگ طلبانه است! در لغت‌نامه دهخدا و عمید کلمه‌ی تمشیت را این گونه معنا کرده‌اند: راه بردن؛ به راه انداختن، پیشرفتگی و ترقی و برتری و استحکام و صیانت و تربیت و نظم و ترتیب و انتظام و آراستگی.
اما زمانی معنا و مفهوم عبارت تمشیت امور جامعه بهائی در ایران در پیام ۷ دسامبر مشخص می‌گردد که هدف نهایی از ایجاد نظم اداری و جامعه‌ی بهائی در کنار آن قرار داده شود. شکی نیست که هدف اصلی و نهایی و غایی بهائیت، فقط و فقط تشکیل حکومت و به دست گرفتن قدرت و سیطره بر کل جهان است (گر چه به شدت این هدف را مخفی می‌نمایند) گرچه اثبات این مطلب در جای خود شده است لکن نظری گذرا به سایت نگاه و مقاله‌ی سردبیر این موضوع را روشن می‌کند: حتی اگر از بهائیان سؤال شود که در آینده آیا شما حکومت خواهید کرد یا نه بعضی جواب می دهند که ما راچه به حکومت!!! ولی با توجه به آثار حضرت شوقی و سیر تکاملی دیانت بهائی از مراحل مظلومیت و مقهوریت- مجهولیت- انفصال – استقلال- رسمیت- حکومت محدود و حکومت جهانی نشان می دهد که روزی خواهد آمد که دیانت بهائی دین اکثریت جامعه خواهد شد و ناگزیر باید بهائیان حکومت کنند و برای اداره جامعه باید نقشی در سیاست مملکت یا جهان داشته باشند و در آن روز دیانت بهائی نه تنها حکومت محدود و منطقه خواهد داشت بلکه حکومت جهانی نیز از آن او خواهد شد.
شوقی نیز در شرح مراحل تکاملی بهائیت می‌گوید …و این استقلال ممهّد سبیل از برای رسمیّت آئین الهی (و ظهور نصرتی عظیم شبیه و نظیر فتح و فیروزی که در قرن رابع از میلاد حضرت روح در عهد قسطنطین کبیر نصیب امّت مسیحیّه گشت و این رسمیّت به مرور ایّام مبدّل و منجر به تأسیس سلطنت الهیّه و ظهور سلطه زمنیّه شارع این امر عظیم گردد. و این سلطنت الهیّه مآلاً به تأسیس و استقرار سلطنت جهانی و جلوه‌ی سیطره‌ی محیطه‌ی ظاهری و روحانی مؤسّس آئین بهائی و تشکیل محکمه کبری و اعلان صلح عمومی که مرحله سابع و اخیر است) منتهی گردد.
لذا وقتی در این پیام صحبت از تمشیت امور جامعه‌ی بهائی در ایران می‌رود، باید این نکته را مد نظر قرار داد که هدف این مشی و راهبری به کدام سمت است!؟ به سمت تشکیل حکومت و به دست گرفتن قدرت! نه تنها در ایران بلکه در کل جهان!
در پیام اخیر بارها بر این موضوع تاکید و سفارش شده که با ایمان به قدرت میثاق و قوۀ کلمه الله بیش از پیش مطمئن باشند که موانع موجود از بین خواهد رفت و امور جامعه اسم اعظم مجددا” به نظم وترتیب دلخواه تمشیت خواهد یافت!
این یعنی ای اهل بهاء! با ایمان به قدرت میثاق و قوۀ کلمه الله بیش از پیش در جهت از بین بردن موانع قیام کنید! چه مانعی هم اکنون بر سر راه جامعه‌ی بهائی قرار دارد!؟
آیا جز حکومت ایران، مانع دیگری هم ایشان را از تمشیت امور مانع گردیده است!؟
به بیان روشن‌تر معنای این پیام آن است که ای بهائی ایرانی! برای از بین بردن حکومت ایران با ایمان به قدرت میثاق و قوۀ کلمه الله قیام کن!
اما ای عزیزان بیت‌العدل نشین! ای کاش شما نیز در راه خدمت به امر الله با هموطنان عزیزمان در ایران همراه می‌شدید و شما نیز در این راه با ایمان به قدرت میثاق و قوۀ کلمه الله در اسرائیل قیام می‌نمودید!
ای کاش شما نیز در مسابقه‌ی ربودن گوی سبقت در خدمت به آئین بهائی شرکت می‌کردید!؟
تا چه زمانی قصد دارید که فقط تماشاچی مسابقه‌ی خدمت با به عبارت بهتر گلادیاتوری تبلیغ امر بهائی باشید!؟
اگر راست می‌گویید لباس رزم بپوشید و وارد عرصه کارزار شوید!
آیا یهودیان ساکن اسرائیل، بندگان و مخلوقات الهی نیستند!؟
آیا یهودیان نیاز به هدایت الهی ندارند!؟
آیا شما دوست ندارید دعای خیر بهاءالله شامل حالتان گردد!؟
شما نیز ای بهائیان اسرائیل نشین به پا خیزید!
شما هم به قوت میثاق قیام کنید!؟
شما که عنوان و لقب رهبری جامعه‌ی بهائی را یدک می‌کشید، باید پیش‌رو باشید! مگر نه این است که رهبری جامعه‌ی بهائی به دست شماست!؟
این چه رهبری است که خودش در امن‌ترین جای کره‌ی خاکی راحت جان خریده و به دعا برای خدمت‌گذاران جامعه‌ی بهائی قناعت جسته است!؟
در فاصله‌ی چند متری شما مخلوقاتی از جنس همین انسان‌هایی که در ایران زندگی می‌کنند وجود دارند که هیچ گاه نسیم و خنکای امر بهائی به مشام آن‌ها نرسیده! آیا زمان آن نرسیده که رخت تن آسایی را به کناری نهاده، لباس خدمت پوشیده و شما نیز به تبلیغ امر بهائی در آن سرزمین مشغول گردید تا نمونه‌ی عملی و رهبر واقعی جامعه‌ی بهائی به حساب آیید!؟
بی‌شک از سختی‌های ناشی از حضور در تشکیلات و سازمان غیرقانونی در آن سرزمین را بر خود هموار ساخته و مشکلات آن را به جان بخرید، در این صورت دیگر این چنین هم‌وطنان عزیز بهائی مان را با حضور در تشکیلات و سازمان غیر قانونی در مقابل حکومتی که باید طبق نصوص تابع آن باشند قرار نخواهید داد تا مجبور باشند تاوان عمل غیرقانونی خود را که به فرمان شما انجام داده‌اند بپردازند! آیا شما حاضرید تاوان اقدامات غیرقانونی بهائیان ایران را بپردازید و به جای آنان به خاطر اقدامات غیرقانونی در حبس گرفتار آیید!؟

نظر شما در مورد این مطلب :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.