چرا تشکیلات بهایی خطرناک است ؟! ( بررسی پیام ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ بیت العدل ) نقشه نه ساله ۲۰۲۱ – ۲۰۳۰
اصل فایل پیام ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ بیت العدل می توانید دانلود کنید
قسمت اول :
متن پیام :
نقد پیام :
کالت بهایی حیفایی مانند سایر کالتها ؛ اعضای خود را به ساختن دنیایی جدید و خالی از اشکال فرا میخواند !
این جهان باید بر طبق نقشههای تهیه شده توسط ۹ مرد بیت العدل که هیچ سابقهای از آنها وجود ندارد و صرفا به خاطر حضور در بیت العدل تصمیماتشان ملهم از خداوند است ساخته شده و این نقشه ها توسط اعضای کالت اجرا شود !
۱.جهان در سیاهی مطلق فرو رفته است !
۲. نقشههای ۹ مرد بیت العدل دوای کلیه آلام بشری است !
۳. چارهای برای مردمان جز پیروی کردن از فرمانهای ۹ مرد بدون سابقه مشخص نیست !
۴. بهاییان مردمان برگزیده و عامل اجرای این نقشههای ۹ مرد هستند !
این ۴ نکته خلاصه تمام پیامهای بیت العدل است !
در اینجا پیام این ۹ مرد بیت العدل خطاب به ماموران نظارتی و تفتیش عقاید خود ( هیات مشاورین قارهای ) را بررسی میکنیم !
در ابتدای پیام با کلماتی مانند « یادگیری» ، « رشد » و « خدمت به عالم انسانی» مواجه میشویم!
منظور از تمامی این واژگان یادگرفتن و پیروی کردن از الگوهای فکر و عملی است که توسط ۹ مرد بیت العدل برای جهانیان آماده شده است !
این الگوها انسانها را از هویت ملی و مذهبی خود جدا کرده و آنها را در خدمت کالت حیفایی در میآورد !
به عبارت دیگر منظور از این واژگان ؛ بهایی نمودن ناآگاهانه افراد است ؛ بدین معنا که افراد بدون آنکه خود متوجه شوند هویت ملی – اعتقادی خود را که در نظر کالت حیفایی مظهر جهالت و تعصب است از دست داده و دربست در اختیار تشکیلات بهایی برای برپا سازی جامعه بهایی قرار میگیرند !
شاهد این مطلب قسمت انتهایی صفحه اول پیام میباشد :
«حضرت ولی امرالله آن را نیروی اجتماع سازی آیین بهایی توصیف فرمودهاند »
پس منظور از اجتماع سازی ؛ ساختن اجتماعی بر اساس قوانین و تعالیم بهایی است و خدمت به عالم انسانی یعنی خدمت به مردمان بوسیله پیروی کردن آنان از تعالیم بهایی و این امر میسر نمیشود مگر با پیروی کردن از الگوهای فکر و عمل کالت بهایی و این یعنی همان تهی شدن از هویت ملی و مذهبی !
سوالی که پیش میآید این است که جامعه ساخته شده توسط تعالیم بهایی که در این پیام با عنوان « جامعه مستحکم » از آن یاد شده چگونه جامعهای است ؟
آیا در این جامعه تبعیض مذهبی از بین میرود ؟
آیا در این جامعه روابط انسانها بر اساس صلح و دوستی و تکثر گرایی عقیده است ؟
با مراجعه به این متن همین تصور پیش میآید :
«حضرت بهاالله میفرمایند که عباد از برای اصلاح و الفت و اتحاد از عدم بوجود آمدهاند »
اما با نظر در متون بهایی نتیجه دیگری حاصل میشود:
بیارزش بودن غیر بهاییان :
-«احبائی هم لئالی الامر و مَن دونهم حُصاهُ الارض.» ترجمه: دوستداران من درّ و جواهر و ما بقی ایشان سنگ ریزههای ارض خاکیاند. (اشراق خاوری، مائده آسمانی، ج۴، باب ۷، مقام احبا الهی، ص۳۵۳)
غیر بهاییان انسان نیستند :
اَلیَومَ بِنَصّ نقطه بیان (=یعنی سید باب) نفوسی که از این امر بدیع معرضند، از رداء اسمیه و صفتیه محروم و کل از بهائم بین یدی الله محشور و مذکور.» (بهاء الله، بدیع، صفحه ۲۱۳)
حرام زاده بودن غیر مومنین به بهاالله :
تالله الحق! من ینکر هذا الفضل الظاهر الباهر المتعالی المنیر ینبغی له بان یسئل من امه حاله فسوف یرجع الی الجحیم» ترجمه: «به خدا سوگند، هر کسی فضل آشکار و روشن و والا و درخشنده (=ادعای پیامبری و ظهوراللهی بهاءالله) را انکار کند، باید وضعیت خودش را از مادرش بپرسد و زود است که به آتش دوزخ درآید.» (اشراق خاوری مائده آسمانی ج۴، باب یازدهم، منکرین امر الله،ص۳۵۵)
اینها فقط مشتی از خروار بود در نشان دادن بیصداقتی و دروغگویی کالت بهایی !
کاملا مشخص است که منظور از وحدت عالم انسانی ؛ وحدت عالم بهایی و منظور از واژگانی نظیر « جامعه پویا و برونگرا » جامعه بهایی است که غیر بهاییان در آن ارزشی ندارند و منظور از « پیشرفت روحانی » پیشرفت در اطاعت بیچون و چرا از الگوهای بهایی مانند بیارزش خواندن غیر بهاییان می باشد !
جامعه ایدهآل بیت العدل جامعهای است مبتنی بر آپارتاید مذهبی !
این است خطر تشکیلات بهایی :
به اسارت گرفتن انسانها و نهادینه کردن خشم و نفرت نسبت به غیر بهاییان و تبدیل کردن آنها به سربازی جان بر کف برای اجرای فرامین ضد انسانی پادگانی موسوم به جامعه جهانی بهایی !
قسمت دوم :
کالت بهایی حیفایی مانند سایر کالتها برای جذب انسانهای آزاد به تشکیلات خود و همچنین امیدوار ساختن اعضای خود به منظور اطاعت و بردگی خود خواسته بیشتر برای رهبران تشکیلات ناچار از ترسیم آرمان شهر برای آنها است!
ولی فرق آرمان شهر کالت بهایی حیفایی با سایر کالتها در این است :
آرمان شهر کالتها بر اساس آرزوها و خواستهها و احساسات تاریخی بشری شکل میگیرند ولی آرمان شهر کالت بهایی بر اساس دروغ و فریب و نیرنگ !!!
همانگونه که از متن پیام فهمیده میشود آرمان شهر کالت بهایی حیفایی ؛ جامعهای دارای همکاری و تعاون ، صبر و شکیبایی ، امانت و صداقت و آزادی وجدان و عقیده است !
در این رابطه ۲ سوال پیش میآید :
۱. آیا تشکیلات بهایی قادر به ساختن چنین جامعهای هست ؟
۲. آیا این جامعه ایدهآل منطبق بر سخنان بزرگان بهایی است ؟
در پاسخ به سوال اول باید به این نکته توجه داشت که تشکیلات بهایی که خود را سازنده جهانی دارای صبر و شکیبایی و همکاری و تعاون معرفی میکند در ابتدا خود باید دارای چنین ویژگیهایی باشد!
در ذیل به اسامی تعدادی از احبّا که طیّ ده سال (۱۳۳۶ تا ۱۳۴۶) طرد شدهاند و پاکسازی گستردهای که ایادیان امر و سپس بیت العدل برای تصرف قدرت مطلق در دیانت بهائی انجام داده است، اشاره میشود.
جهان افروز
ادراکی
ساری
توفیق
اشچی
عکا
نادر
آشچی
عکا
محمود
اشچی
عکا
جهانگیر
اردکانی
مشهد
فرج اله
ایثاری
طهران
علاء الدین
بدیعیان
سبزوار
على اکبر
بلوری
سبزوار
على آقا
بیگی
سبزوار
آفاق
بالاداده
سبزوار
حسن
بهره مند
طهران
چراغعلی
ید اله
تبیانی
طهران
ثابت راسخ
طهران
محترم
ثابت راسخ
طهران
احد
ثابت راسخ
اصفهان
داراب
ثابت راسخ
اصفهان
ولى اله
ثابت راسخ
اصفهان
عین اله
ثابت راسخ
اصفهان
مسعود
جمالی
طهران
بهوش
جمالی
طهران
معظمه
جهان بخش
مشهد
اردشیر
خوشنویس
خلخال
طاهره
دلنواز
مشهد
منیر
درخشان
پاریس فرانسه
ربایه
درخشان
کلاله بندر گز
روح اله
درخشان
کلاله بندر گز
رمضان
نصرت اله
درمیانی
طهران
ذبیحی
شیراز
میسن
ریمی
آمریکا
کاظم
رئیس الساداتی
زیور
روشن دل
کلاله بندر گز
اسداله
رضایی
خرمشهر آبادان
سید بابا
سلیلی
شاهی
سوقومونیان
فرانسه
ماهرخ
امان اله
شفا
باهره
سربلند
مشهد
آمریکا
سوردی زاده
زرگنده طهران
ندیم
شهیدی
محمد
شمسیان
قلهک طهران
طاهره عیال محمد
شمسیان
قلهک طهران
دختر صبری جمال
صبری جمال
اردن، اسرائیل
حبیب
فرهادیان
برنارد
میرن
پاریس فرانسه
شعاع اله
فروغی
طهران
موهبت اله
فروغی
طهران
حشمت اله
قریشی
پاکستان
جان
کاره
پاریس، فرانسه
جلال
کهن
طهران
رضوانیه
کهن
طهران
منیر
کامیاب
مشهد
روحیه
مرکزی
همدان
فیض اله
محمدزاده
شاهی
جوئل
مارانژلا
پاریس، فرانسه
ابراهیم
متاثری
اسرائیل
محمد
مهتدی
خلخال
على
زین العابدین و عائله
حسین و عائله
منشادی
ساری
منشادی
ساری
منشادی
عکا
جمشید
مقناط
طهران
جمشید
معانی
طهران
سید کلیم اله
معانی
طهران
سید ضیاء
معانی
طهران
عبداله
مستقیمی
طهران
جمشید
معانی
طهران
سید کلیم اله
معانی
طهران
سید ضیاء
عبداله
معانی
طهران
مستقیمی
طهران
معانی
مشهد
معانی
طهران مشهد گنبد
جلال
نصرتی
طهران مشهد گنبد
بی بی علیا
نصرتی
طهران مشهد گنبد
جواد
نصرتی
طهران مشهد کنید
کیوان
معانی
طهران مشهد کنید
همسر کیوان معانی
معانی
طهران مشهد گنبد
بی پی سرور
نصرتی
تربت حیدریه
وریه
نصرتی
طهران
داوود
نصرتی
تربت حیدریه
معصومه بیگم
مصباح
تربت حیدریه
منوچهر
مستقیمی
طهران کرمانشاه سنندج
جمشید
نصرتی
طهران کرمانشاه سنندج
مقناط
سروریه
یوسف آباد
مهى الدین
معانی
یوسف آباد
نجات الله
ماخانی
طهران
عیال
طهران
نعمتی
مشهد
بی بی ناز
نعمتی
مشهد
فاطمه
نوری
تبریز رضائیه مهاباد
على
نوری
تبریز رضائیه مهاباد
معصومه
نوری
نصرت الله
باهره
نگار احسان
وداد
جهان اکبری
وحدت یمینی
هرازی
این فقط تعداد کمی از اسامی کسانی است که توسط ۹ مرد بیت العدل از جامعه بهایی طرد و اخراج شدهاند ( نقل شده از سایت بهاییان ارتدوکس )
علاوه بر اینها باید به کسانی مانند خوان کول ، مایکل زرگراُف ، استیو مارشال و …. اشاره کرد که با اینکه سالها مشغول فعالیت و تبلیغ در این تشکیلات بودهاند به جرم اندیشه خلاف ۹ مرد بیت العدل از جامعه بهایی طرد و اخراج شدهاند!
جالب تر اینکه کل خانواده بهاالله توسط شوقی افندی سومین رهبر کالت بهایی طرد و از جامعه اخراج شدند !
شوقی به این مقدار نیز کفایت نکرد و پدر و مادر خود را نیز طرد کرد و حتی در زمان مرگ آنان در بالای سر آنان حاضر نشد!
حال با توجه به این سابقه تشکیلات بهایی و رهبران آن در سرکوب منتقدان و حتی وابستگان بنیان گذار بهاییت ؛ ادعای رهبریت در ساختن جامعهای عاری از تعصب و دارای همکاری و صبر دروغ و جنایت کلامی بیش نیست
با مطالعه سخنان رهبران بهایی نیز به خوبی متوجه خواهیم شد که جامعه مورد ادعای کالت بهایی جامعهای است با حکومتی تمامیت خواه و تبعیض مذهبی !
جامعه ایدهآل بهایی ؛ نماد کینه و عداوت تاریخی بهاییان است !
بهاءالله در ابتدای کتاب اقدس مینویسد: «هرکس موفق به شناخت او (بهاءالله) شد، به همه خیرها دست یافته است و کسی که از چنین شناختی محروم شد، از اهل گمراهی است، هرچند که همهی اعمال را به جا آورد». (بهاءالله، اقدس بند ۱)
اِعلَم بِاَنَّ اللهَ حَرَّمَ عَلَی اَحِبّاءِ اللهِ لِقاءَ المُشرکینَ و المنافقینَ (بدان که خداوند ملاقات مشرکان و منافقان را بر محبان خداوند حرام نمودهاست.) (اشراق خاوری،مائده آسمانی، ج۴،باب۸، لوح مباهله،ص۲۸۰ )
امروز جمعی بیخردان که مانند حیوان اسیر عالم طبیعت اند و از جهان الهی خبر ندارند باهر نفسی الفت کنند.» (اشراق خاوری، مائده آسمانی، ج۲ ص۳۶ به نقل از عبدالبهاء)
پس مشخص شد که کالت بهایی و سخنان و تعالیم رهبران آن در پی ساختن جامعهای هستند که در آن بهاییان بر غیر بهاییان ( اگر باقی باشند و معدوم نشوند ) برتری دارند و همه افراد گوش به فرمان پادگان بیت العدل هستند !
تفاوت حکومت تمامیتخواه با حکومت استبدادی :
حکومتهای استبدادی در امور شخصی و روش زندگی افراد دخالت نمیکنند در حالی که حکومات تمامیت خواه سعی در تغییر زندگی افراد بر اساس الگوهای خود دارند!
این برتری بهاییان نسبت به غیر آنها در جایجای پیامهای بیت العدل قابل مشاهده است :
«نفوس مشتعلی که از طریق فرآیندهای نقشه بر میخیزند طالب درک عمیقتری از تعالیم حضرت بهاالله و بهرهمندی از این دریاق اعظم برای جمیع امراض می باشند »
جای شگفتی نیست که کالت بهایی حیفایی ؛ نقشههای کشیده شده توسط ۹ مرد بیت العدل برای جهان را که بر اساس سخنان ذکر شده از رهبران بهایی تدوین یافته است داروی امراض بشری میداند زیرا این پیامها برای القای حس برتری به اعضای کالت و امیدوار کردن آنان به آینده و همچنین دستور به اعضای کالت برای تهاجم به جوامع انسانهای آزاد صادر میشوند !
در ادامه چنین آمده :
«این نفوس شهروندانی وفادارند که از حزب گرایی و رقابت برای کسب قدرت دنیوی احتراز میجویند»
حال ببینیم منظور از شهروند چیست ؟
اعضای کالت بهایی ؛ شهروند هیچ کشور و دولتی نمیباشند و صرفا شهروند بیت العدل هستند !
توضیح اینکه ؛ افراد برای ورود به کالت بهایی باید ثبت نام کرده و پس از تایید صلاحیت توسط تشکیلات به عضویت آن درآیند تا لایق وصف بهایی شوند !
« تصویر فرم تسجیل جایگذاری شود »
یکی از مفاد فرم ثبت نام اطاعت محض و انقیاد نسبت به فرامین و دستورات بیت العدل است !
با این حساب بهاییان تنها تابع دستورات صادر شده از رأس کالت خود هستند و نه قوانین کشورهای خود و البته شهروندی وفادار برای حکومت ۹ مرد بیت العدل !
تشکیلات بهایی ؛ کالتی سیاسی در سودای تشکیل حکومت تمامیت خواه بهایی در ایران و جهان است که برای رسیدن به هدف خود از هیچ دروغ و نیرنگی پرهیز نمیکند !
این همان خطر تشکیلات بهایی است که آینده ایران و جهان را تهدید میکند !
سربازگیری برای کالت فاشیستی بهایی و القای این مطلب به آنان که شما سربازان ؛ نوک پیکان تکامل هستید و برای ساختن دنیایی بهتر باید بر قلب گمراهان ( غیربهاییان ) فرود آیید !
قسمت سوم :
چرا تشکیلات بهایی خطرناک است ؟!
( بررسی پیام ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ بیت العدل )
کالت بهایی حیفایی مانند سایر کالتها ؛ اعضای خود را به ساختن دنیایی جدید و خالی از اشکال فرا میخواند !
این جهان باید بر طبق نقشههای تهیه شده توسط ۹ مرد بیت العدل که هیچ سابقهای از آنها وجود ندارد و صرفا به خاطر حضور در بیت العدل تصمیماتشان ملهم از خداوند است ساخته شده و این نقشه ها توسط اعضای کالت اجرا شود !
۱.جهان در سیاهی مطلق فرو رفته است !
۲. نقشههای ۹ مرد بیت العدل دوای کلیه آلام بشری است !
۳. چارهای برای مردمان جز پیروی کردن از فرمانهای ۹ مرد بدون سابقهی مشخص نیست !
۴. بهاییان مردمان برگزیده و عامل اجرای این نقشههای ۹ مرد هستند !
این ۴ نکته خلاصه تمام پیامهای بیت العدل است !
در اینجا پیام این ۹ مرد بیت العدل خطاب به ماموران نظارتی و تفتیش عقاید خود ( هیات مشاورین قارهای ) را بررسی میکنیم
در این قسمت از پیام با نکات ویژهای برخورد میکنیم :
کالت بهایی حیفایی به منظور برپایی حکومت تمامیتخواه خود که از آن با عنوان «اجتماع سازی آیین بهایی» یاد میکند احتیاج به سرباز تهی شده از هویت ملی – مذهبی خود دارد که از آن با عنوان « دخول افواج مقبلین » یاد میکند !
دخول افواج مقبلین ترجیع بند پیامهای بیت العدل در سالهای مختلف از جمله سال ۲۰۰۱ میلادی به مناسبت آغاز نقشه ۲۰ ساله بوده است !
در واقع هدف از اجرای نقشههای گوناگون ورود افراد به کالت بهایی میباشد ؛ اما بیت العدل هیچگاه به این سوال جواب نداده است که چرا با وجود طراحی و اجرای نقشههای متعدد هنوز رسیدن به این هدف محقق نشده است ؟
به نظر میرسد پاسخ آن است که این نقشهها علی رغم تبلیغات بیت العدل در مؤثر بودن آنها ؛ مؤثر نبوده و بیشتر مصرف داخلی دارد تا اعضای کالت را همچنان امیدوار – سرگرم و آماده برای هر نوع فعالیتی نگه دارد !
شاهد این تحلیل این است که بیت العدل به خاطر ملزم کردن افراد به ثبت نام ؛ از تعداد دقیق آنها مطلع است ولی از بیان تعداد دقیق بهاییان جهان خودداری میکند و ترجیح میدهد که آمار بهاییان از منابع غیر رسمی بیان شود !
مکانیزم عضو گیری کالت بهایی حیفایی :
برای عملکرد بهتر در اجرای نقشهها و عضوگیری ؛ کالت بهایی جهان را به مناطق مختلفی تقسیم کرده است که هر یک از این مناطق متناسب با پیشرفت فرآیند تبلیغ درجه بندی شده و این درجات با عبارت «نماد رشد» مشخص میشوند !
زمانی که یک مبلغ وارد یک منطقه جغرافیایی میشود و یکی از چهار اقدام اساسی تبلیغی را آغاز میکند ؛ آن منطقه وارد به « اولین نماد رشد » میشود !
منظور از اقدامات اساسی تبلیغی ؛ تشکیل جلسات دعا بر مبنای مناجاتهای بهایی ، تشکیل کلاسهای اطفال بر مبنای کتاب سوم روحی ، تشکیل کلاسهای نوجوانان بر مبنای کتاب پنجم روحی و تشکیل حلقههای مطالعه برای بزرگسالان بر مبنای کتاب اول روحی است!
زمانی که فارغ التحصیلان این کلاسها بتوانند افرادی را برای پیوستن به کالت بهایی جذب این کلاسها کنند تا تعداد بهاییان افزایش یابد آن منطقه به «نماد دوم رشد» وارد شده است.
هنگامی یک منطقه وارد «نماد سوم رشد» میشود که بهاییان آن منطقه با شرکت در فرآیندهای اجتماعی – اقتصادی منطقه ؛ تاثیر گذار باشند و کاری کنند که تداوم و بقای آنان تضمین شده و به رسمیت شناخته شوند !
در «چهارمین نماد رشد» بهاییان هر منطقه که اکنون با سپری کردن ۳ مرحله قبل کارآزموده شدهاند از مناطق خود خارج شده و وارد به مناطق با نمادهای قبلی رشد میشوند و مشغول تجربه اندونزی برای تشکیل مدنیت جهانی میشوند !
گزارشات هر مرحله توسط معاونین یا شوراهای منطقهای و یا محافل ملی به مشاوران قارهای و توسط آنان به بیت العدل مخابره میشود و رهنمودهای لازم توسط بیت العدل صورت میگیرد !
همانگونه که ملاحظه میشود قصد کالت بهایی حیفایی با شیوهای کاملا سیستماتیک؛ تقلیب وضعیت اجتماعی و فرهنگی جوامع و همراه ساختن آن با آموزههای بهایی است !
کالت بهایی حیفایی مانند سایر کالتها با انجام اقدامات به ظاهر انساندوستانه سعی در جذب افراد به کالت خود و تغییر فرهنگ بومی و ملی جوامع مادر را دارد !
تغییر گسترده فرهنگ ملی-مذهبی برای هر کشور و دولت دارای خطر امنیتی است و هیچ دولتی آن را بر نمیتابد !
تشکیلات بهایی دارای خطر امنیتی برای ایران و جوامع دیگر کشورها است !
قسمت چهارم :
هدف از تمامی نقشهها و اجرای آنان در این تیتر بیان میشود :
«مشارکت در تقلیب اجتماعی»
همان گونه که در قبل گفته شد کالت بهایی حیفایی به منظور تصرف جوامع و به دنبال آن کشورها برای برپایی حکومت تمامیتخواه بهایی احتیاج به عضوگیری از جوامع مادر دارد !
این عضو گیری ( دخول افواج مقبلین ) امکان پذیر نمیباشد مگر اینکه افراد ضمن صرفنظر کردن از باورها و عقاید خود به مسلک و عضویت کالت بهایی درآیند!
یکی از تفاوتهای کالت با سازمان مذهبی در این است که هدف / اهداف سازمان مذهبی معلوم و مشخص است ولی در کالتها افراد به طور غیر مستقیم و به واسطه شرکت در فعالیتهای فرقهای به مرور جذب کالت میشود !
کالت بهایی حیفایی نیز بدین روش به جذب افراد میپردازد :
نخست با شعار ایجاد وحدت عالم انسانی ؛ ایجاد گفتمانهای اجتماعی ؛ مبارزه با آداب و رسوم غلط اجتماعی ؛ ارتقاء کیفیت زندگی و … وارد جوامع شده و به مرور عقاید و باورهای جامعه را هدف میگیرد تا آن جامعه را از فرهنگ خود جدا یا نسبت به آن بیتفاوت کرده تا فرهنگ خود را جایگزین آن کند !
لازم به ذکر است که اقدامات سازمانها و نهادهای بین المللی در راستای توسعه خود به خودی خود دارای اشکالی نیست بلکه در مورد تشکیلات بهایی اشکال در آنجاست که اینگونه اقدامات برای ورود افراد به کلاسهای تبلیغی روحی است !
کلاسهایی که به شکل کاملا نامحسوس عقاید و فرهنگ افراد را بدون اطلاع قبلی نشانه رفته است !
تلاش نظام مند برای تغییر فرهنگ یک جامعه بدون اطلاع قبلی جامعه مادر دارای تبعات امنیتی برای جامعه میباشد و از این منظر تشکیلات بهایی حیفایی ؛ تشکیلاتی مخالف با امنیت ملی است !
کالت بهایی حیفایی برای اجرای نقشههای خود احتیاج به کسانی دارد که در مقام مربی ؛ افرادی را برای خدمت کردن به کالت بهایی تربیت کرده و به مناطق جغرافیایی مشخص شده اعزام کنند !
این مهم توسط مؤسسات آموزشی ملی و منطقهای تأمین میشود !
در واقع وظیفه مؤسسات آموزشی ؛ تربیت نوع جدیدی از مبلغان مذهبی است که بر خلاف مبلغان مذهبی سایر مذاهب ؛ در تبلیغ باور خود بیصداقتی و تزویر را پیشه خود ساختهاند !
مؤسسات آموزشی در هر کشور هسته مستقر در آن کشور به منظور تبلیغ تهاجمی در راستای زایل کردن فرهنگ بومی و ملی و جایگزین کردن فرهنگ بهایی به جای آن در جهت تسخیر کشورها و برپایی حکومت تمامیتخواه بهایی است !
بر خلاف ادعای تشکیلات بهایی در مورد عدم وجود قشر موسوم به روحانی ؛ جامعه بهایی نیز دارای این قشر به معنای کسانی که از راه تبلیغ دین امرار معاش میکنند ؛ میباشد !
شاهد این ادعا پاراگرافی از صفحه ۱۶ پیام بیت العدل است که در آن به محافل محلی برای استخدام کارمند و همچنین ساخت مشرق الاذکارهای محلی اجازه داده میشود!
همانگونه که از متن بالا مشخص است فعالیتهای بهایی بر خلاف آنچه ادعا میشود همگی داوطلبانه نبوده بلکه عدهای به صورت حرفهای و با دریافت پول به تبلیغ و ترویج بهاییت میپردازند ؛ از جمله آنها کارمندان محافل و مشرق الاذکارها و مشاوران قارهای و معاونین آنها هستند و این همان قشر روحانی است !
گذشته از این مسأله ؛ مسأله دیگری مطرح میشود و آن این است که منابع مالی برای انجام این اقدامات مشخص نیست !
با یک حساب سرانگشتی معلوم میشود که تبرعات و حقوق الله پرداختی بهاییان به هیچ وجه کفاف تامین هزینه این اقدامات را نمیدهد اما اینکه کدام مؤسسات یا کشورها و با چه نیتی هزینه اینگونه اقدامات را تأمین میکنند خود سوال بزرگی است که بیت العدل احتمالا هیچگاه در مورد آن شفاف سازی نمیکند !
نکته دیگری که دارای اهمیت است این مطلب است که همانگونه که گفته شد طراحی نقشههای تبلیغ تهاجمی احتیاج به اطلاعات از جوامع مادر دارد که بر اساس آن اطلاعات ؛ نقشهها طراحی شوند !
این اطلاعات شامل نقاط قوت و ضعف جامعه مادر ، آداب و رسوم ، مختصات فرهنگی و … میباشد که مجموع آنها هویت جامعه مادر را شکل میدهد !
چه تضمینی وجود دارد که این اطلاعات بهروز ؛ در اختیار دیگران قرار داده نشده و از آنها سوءاستفاده نشود ؟
سخن آخر اینکه چون بهاییت نتوانسته برای سؤالات اساسی انسان درباره مبدا و معاد خویش پاسخی شایسته دهد و از بعد فلسفی نیز دستاورد جدیدی به همراه نداشته و حتی دچار تناقضات فراوانی هست ؛ بنابراین اقدامات اجتماعی – تبلیغی راهی برای فرار از پاسخ دادن به نیاز انسان به دین و سرگرم کردن پیروان به منظور استثمار فکری و اقتصادی آنها است علاوه بر اینکه اینگونه اقدامات دارای منافع بیشمار دیگری نیز برای ۹ مرد بیت العدل میباشد که یکی از آنها مغزشویی افراد توسط اقدامات اجتماعی و جذب آنها به کالت بهایی است !
کالت بهایی حیفایی خطری است جهانی برای تمام مردم جهان !