محمد بن الحسن علیه السلام در ایقان

13 جلسه تصویری پیرامون اثبات وجود امام دوازدهم شیعیان از ایقان بهاء الله

۱۳ جلسه تصویری پیرامون اثبات وجود امام دوازدهم شیعیان از ایقان بهاء الله

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه اول دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن امام دوازدهم عج الله تعالی فرجه الشریف در کتاب مستطاب ایقان مقدمه ۱ – فرق ادعای قائمیت و امام دوازدهم بودن ۲ — پیرامون نواب اربعه دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن امام دوازدهم عج الله تعالی فرجه الشریف در کتاب مستطاب ایقان

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه دوم دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن ع در کتاب مستطاب ایقان جلسه ۲ ادامه مقدمه ادامه بحث نواب اربعه وظیفه بهائیان هجوم به باورهای شیعیان و مهدوی است دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن امام دوازدهم عج الله تعالی فرجه الشریف در کتاب مستطاب ایقان

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه سوم دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن امام دوازدهم عج الله تعالی فرجه الشریف در کتاب مستطاب ایقان ادامه بحث نواب اربعه دلائل کینه مسلمین نسبت به بهائیت

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه چهارم دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن امام دوازدهم عج الله تعالی فرجه الشریف در کتاب مستطاب ایقان ادعای علم لدنی جناب بهاء الله ( ذکر قسمتی از لوح حکماء ) دست گریخته اول : مورداول: زیارت در ماه رجب ایقان ص ۶۳ و ایشانند مخازن علوم ربّانی و مواقع حکمت صمدانی و مظاهر فیض نا متناهی و مطالع شمس لایزا

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه پنجم نقد کتاب مستطاب ایقان مهدویت در ایقان جلسه پنجم ادامه دست گریخته مورداول: زیارت در ماه رجب دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن امام دوازدهم عج الله تعالی فرجه الشریف در کتاب مستطاب ایقان دست گریخته اول : مورداول: زیارت در ماه رجب ایقان ص ۶۳ و ایشانند مخازن علوم ربّانی و مواقع حکمت صمدانی و مظاهر ف

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه ششم مهدویت در ایقان جلسه ششم دست گریخته مورد دوم: حدیث لوح دست گریخته های جناب بهاء الله پیرامون حضرت محمد بن الحسن امام دوازدهم عج الله تعالی فرجه الشریف در کتاب مستطاب ایقان دست گریخته دوم حدیث لوح : ایقان ص ۱۶۲ — ۱۶۳ سرقت قسمت اعظم حدیث لوح : در “کافی” در حدیث جابر در ” لوح فاطمه” در وصف قائم می فرماید: “عَلَیهِ کَمالُ

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه هفتم نقد کتاب مستطاب ایقان سرقت نسب نامه حجت بن الحسن ع توسط جناب بهاء الله از حدیث لوح جلسه هفتم سرقت نسب نامه حجت بن الحسن ع توسط جناب بهاء الله از حدیث لوح ادامه دست گریخته دوم متن حدیث لوح بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ هَذَا کِتَابٌ مِنَ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ لِمُحَمَّدٍ نَبِیِّهِ وَ نُورِهِ وَ سَفِیرِ

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه هشتم نقد کتاب مستطاب ایقان مهدویت در ایقان جلسه هشتم ادامه مورد دوم: حدیث لوح ۱ـ سیدباب در کتاب دلائل سبعه فارسی که در ماکو نوشته است در مقام استدلال به احادیث در صفحه ۴۷ می گوید : « و از آن جمله حدیث لوح فاطمه است که در کتب حدیث مسطور است الی ان قال :وَ أُکْمِلُ ذَلِکَ بِابْنِهِ م‏ح‏م‏د رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ علَیْهِ کَمَالُ مُوسَى وَ بَهَاءُ عِیسَى وَ صَبْرُ أَیُّوب

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه نهم نقد کتاب مستطاب ایقان سرقت نسب نامه حجت بن الحسن ع توسط جناب بهاء الله از حدیث لوح جلسه نهم مدارک: (۱) بحار الأنوار عن الکافی: ۳۶/ ۱۹۲ ح ۱. (۲) بحار الأنوار: ۳۶/ ۱۹۸ ح ۳ و الحدیث طویل/ و الآیه ۱۵۷ من سوره البقره. مشارق أنوار الیقین فی أسرار أمیر المؤمنین علیه السلام، ص: ۱۶۱ مدارک حدیث قدسی در منابع اسلامی : بحار ج ۵۲ ص ۱۴۳

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه دهم دست گریخته سوم : دعای ندبه ایقان ص ۲۳ اطلاق شموس بر آن انوار مجرّده در کلمات اهل عصمت بسیار شده، از آن جمله در دعای ندبه می فرماید: “اَینَ الشُّمُوسُ الطّالِعهُ ؟ اَینَ الاَقمار المُنیرَهُ؟ اَینَ الَانْجُمُ الزّاهِرَهُ؟” پس معلوم شد که مقصود از شمس و قمر و نجوم در مقام اوّلیّه انبیاء و اولیاء و اصحاب ایشانند که از انوار

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه دوازدهم دست گریخته چهارم : نقد کتاب مستطاب ایقان سرقت نسب نامه حجت بن الحسن ع توسط جناب بهاء الله از حدیث لوح جلسه دوازدهم حدیث مفضل ایقان ص ۱۶۸ : ملاحظه فرمائید که در اخبار، سنه ظهور آن هویّه نور را هم ذکر فرموده‏اند مع ذلک شاعر نشده‏اند و در نَفَسی از هوای نفس منقطع نگشته‏اند. فِی حَدیثِ المُفَضَّل “سَئَلَ عن الصّادق فَک

نقد کتاب مستطاب ایقان جلسه سیزدهم نقد کتاب مستطاب ایقان مهدویت در ایقان جلسه سیزدهم دست گریخته پنجم: زیارت امام زمان ع در سرداب ایقان ص ۱۵۹ با اینکه چقدر از آیات فرقانیّه و روایات محقّقه که جمیع دالّ است بر شرع و حکم جدید و امر بدیع، باز منتظرند که طلعت موعود بر شریعت فرقان حکم فرماید چنانچه یهود و نصاری همین حرف را می گویند. و از جمله کلمات مدلّه بر ش

نظر شما در مورد این مطلب :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.